FM League Archives - Oficina Municipal d'Esports per a Tothom

2n torneig nocturn FM League

2n torneig nocturn FM League

En el marc de la Festa Major, l’Ajuntament de Sant Cugat, a través de l’Oficina Municipal d’Esports per a Tothom (OMET) i amb el patrocini de les Escoles Universitàries Gimbernat (UEG), organitza la  2a edició de la FM League, una nit de l’esport adreçada...
Torneig Nocturn FM League

Torneig Nocturn FM League

Tornejos de bàsquet 3×3, futbol 3×3, handbol 4×4 i voleibol 4×4. Per a nois i noies de 5è de primària a 2n d’ESO.