El Campionat de Natació Escolar de Sant Cugat, celebrat diumenge 22 de febrer a la Piscina Municipal de la ZEM Rambla del Celler, ha estat tot un èxit!

Hi han participat 174 nois (89) i noies (85), en les categories prebenjamí, benjamí, aleví i infantil, de 16 escoles i instituts i 2 clubs de la ciutat!

El campionat, adreçat a nois i noies no federats, té caràcter de Final Local i Comarcal dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya. Els/les primers/es classificats/es de les categories aleví i infantil, de cada prova, sexe i estil (excepte en relleus mixtes), han aconseguit el bitllet per a la Final Territorial dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

L’organització ha lliurat una medalla de participació en els/les participants de les categories prebenjamí i benjamí. En les categories aleví i infantil s’ha donat una medalla als 3 primers/es classificats/es de cada prova, sexe i estil. D’altra banda, en la modalitat de relleus mixtos s’ha entregat un trofeu al primer equip classificat de les categories aleví i infantil.

Podeu consultar les classificacions i les imatges de la jornada al següent enllaç: Campionat de Natació Escolar – Oficina Municipal d’Esports per a Tothom.